niedziela, 3 stycznia 2021

Podkład Eveline wonder match - czy jest dobry?

 






W tamtym roku postanowiłam wypróbować inny podkład, niż używałam do tej pory. Wybrałam odcień stacjonarnie. Poprzedni wybierałam dawno temu, patrząc na fora internetowe. Teraz nie oglądałam zdjęć w sieci. Z dostępnych zdecydowałam się na odcień medium beige. Nazywa się tak samo jak mój ulubiony puder. 

Eveline wonder match ma szklane opakowanie, które może się rozbić, ale tak się nie stało. Nigdy nie czepiam się opakowań, bo z reguły są dobrze zrobione. Tu jednak biorąc podkład za nakrętkę, po prostu upadał. Na szczęście nie uszkodził się przy tym.


Bez promocji kosztuje więcej niż ten, który zawsze kupuję. Dobrze się rozprowadza na kremach do twarzy, których używam. Kryje niedoskonałości, nadaje się do cery mieszanej. Jestem z niego zadowolona i będę wracać do tego podkładu. 









1 komentarz:

  1. ciekawi mnie jak wygląda na skórze:) nie miałam nigdy mazideł podkładowych z Eveline

    OdpowiedzUsuń

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język