czwartek, 14 listopada 2019

40 Kongres Lne i targi kosmetyczne – jak spędziłam pochmurny weekend





40 Kongres Lne i targi kosmetyczne – jak spędziłam pochmurny weekend

9 – 10 listopada 2019 to ważne dni dla branży kosmetycznej. Ja od dawna tam chodzę i w ostatni weekend także uczestniczyłam. Pogoda za bardzo nie sprzyjała, ale nie to jest najważniejsze.
Do kupna karnetu zachęcił mnie pokaz Mimles. To popularna wizażystka, którą od dłuższego czasu mam w obserwowanych na instagramie. Chciałam zobaczyć na żywo, jak wykonywany jest makijaż, który jest iluzją.
Pokaz odbył się w niedzielę. Padał deszcz, ale warto było iść bez względu na pogodę. To też wiedza o zastosowanych kosmetykach. Kto nie był, niech żałuje, bo taka okazja może się prędko nie powtórzyć. 

Oprócz niestandardowego makijażu byłam także na wykładach.
Sesja trychologia esttetyczna
1. Znaczenie przeciwciał w w diagnostyce pacjenta trychologicznego
2. Procedury w diagnosttyce trychologicznej
Sesja Advanced beauty
3. Peelingi i mezoterapia w praktyce – multipotencjał w pielęgnacji.
Makijaż
4. Kawałek wykładu o strobingu.
5. Pokaz Mimi Choi 






Piękna \ścianka, która prawie cały czas była zajęta. Jednak udało się zrobić jej zdjęcie w całości i z bliska. 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język

Archiwum bloga