niedziela, 18 kwietnia 2021

Global Beauty Congress 2 - kolejny edukacyjny weekend

 

Wzięłam udział w kolejnej konferencji online Global Beauty Congress. Wiedzy nigdy dość. Informacje zostają z nami na zawsze. W postaci notatek, screenów, książek, do których można wrócić.

Wykłady odbyły się 10 – 11 kwietnia 2021, ale wtedy była piękna pogoda. Na szczęście jest dostęp i mogłam obejrzeć później. Potem cały tydzień padał deszcz i nie inaczej jest dzisiaj. To idealne warunki na zdobywanie wiedzy. Nie jeden raz jednak poświęciłam słoneczne weekendy na konferencje stacjonarne. Brakuje tego teraz, ale cieszę się, że są online. To nie to samo, ale jednak pójście to czas na dojazd, szukanie sali i całego budynku.

Dziś zapisałam się na kolejne wykłady, które również będą z dostępem na trzydzieści dni. To fajna sprawa, bo można obejrzeć kiedy się chce. Gdy mamy ochotę na zdobycie wiedzy.

Wybrałam siedem wykładów o różnej tematyce.



O starzeniu się płatka ucha. Ciekawił mnie od początku, jak czytałam listę. Ucho starzeje się między innymi od noszenia kolczyków. Biżuteria jednak jest ładna i nie warto jej sobie żałować. Ja nie nosze kolczyków. Podobają mi się, ale to nie dla mnie.

O przedłużonych rzęsach, które się myje, a nie każda kobieta o tym wie.

O makijażu permanentnym, który dziś jest świetny. Kolor ust jest ważny, nawet pod tymi nieszczęsnymi maskami.

O męskiej stylizacji brwi

Każdy ciekawy i dużo się dowiedziałam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język