wtorek, 1 grudnia 2020

Beauty Forum kongres online - relacja

 W dniach 21 - 23 listopada odbył się kongres online Beauty Forum. Kupiłam dostęp do trzech  wykładów.

To korzystne rozwiązanie, bo kupujemy to, co nas interesuje. Certyfikat jest w cenie wykładu, która wynosiła 14.90 zł.


Uczestniczyłam w następujących:

Ekskluzywna, skuteczna, komplementarna pielęgnacja na bazie składników aktywnych pochodzenia roślinnego.

Henna hennie nierówna - wszystko co musisz wiedzieć o produktach do koloryzacji i stylizacji brwi.

Konopie w kosmetologii fakty i mity



Każdy z nich był ciekawy i opłacało się poświęcić czas. Niekoniecznie w weekend, bo dostęp do wykładów jest na trzydzieści dni. To sporo czasu, żeby się zapoznać ze wszystkim. 

Stacjonarnie nie uczestniczyłam w Beauty Forum, ale czytałam tę gazetę przez jakiś czas. Teraz nowy numer był gratis dla tych, którzy kupili wykłady. Z każdego wykładu jest też certyfikat elektroniczny do wydrukowania. 

Podoba mi się taka forma zdobywania wiedzy. To jedna z zalet nowej normalności. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język