sobota, 6 kwietnia 2019

39 Kongres i targi kosmetologiczne Lne




W ostatni marcowy weekend, czyli 30 i 31.03.2019 odbył się kolejny kongres Lne, na którym byłam. Bardzo lubię te imprezy od lat. Moje dyplomy uczestnictwa, których jest coraz więcej. Teraz będzie kolejny. 

Niektórzy uważają, że wiedza jest w sieci. Nie potrzebują targów i kongresów. Ja uważam inaczej. Na pytanie, po co chodzić na imprezy branżowe jak wiedza w necie jest, odpowiedź znajdziecie we wpisie na moim blogu #pisaniezfilizankaherbaty. Chodzę także po to, żeby moje zakupy kosmetyczne nie wyglądały, jak te, które robi typowa Grażyna, która nie ma pojęcia o kosmetykach i wybiera je po ładnym opakowaniu. 
Ja mam wiedzę profesjonalną, nie z internetu. Temat wiedzy z sieci powoduje u mnie wzrost ciśnienia. Kongres Lne jest jednak przyjemnością. Byłam na targach i kupiłam książki, których recenzja pojawi się na blogu #czytaniezfilizankaherbaty, zapraszam wkrótce. 



Podczas kongresu byłam na następujących wykładach:

1. Klient w gabinecie od A do Z. Diagnostyka, wypracowane standardy i doświadczenia własne. 
Dokładnie omówione różne przypadki chorób skóry i jej diagnoza. Między innymi trądzik różowaty i choroby na oczach, rzęsach. Na przykład nużeniec oraz nużyca. 

2. Najczęstsze błędy popełniane przy zabiegu uzupełniania paznokci 

3. Kawałek pokazu makijażu w wakacyjnym stylu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język

Archiwum bloga