sobota, 9 grudnia 2017

Rozgrzewające zimowe zapachy



Zimą można stosować takie zapachy jakie się lubi. Mogą to być dezodoranty z atomizerem, wody perfumowane, perfumy, które stosujecie cały rok. Ja zawsze wybieram kwiatowo owocowe. Mam wtedy do wyboru bardzo wiele nut, bo każdy owoc i kwiat pachnie inaczej.



Zapachem zimowym może być także herbata - np biała z pomarańczą i limetką, a także inne o których wspominałam na blogu oraz pierniki. Lubię zarówno te w gorzkiej  czekoladzie jak i bez niej. Jeden czy dwa od czasu do czasu nie zaszkodzą. 




Artykuły na blogu - zapraszam do lektury:
/jakie-zapachy-lubisz-w-kosmetykach, a jakich nie

Rozgrzewające zapachy to także kosmetyki, których używamy do twarzy, ciała, włosów, a także herbaty, świeczki, inne.
Z zimowych aromatów mogą to być: cynamon, wanilia, migdały, wiśnia, pomarańcza, kawa, czekolada, porzeczka, róża, kokos itp. Wśród wielu każdy znajdzie coś dla siebie.


1 komentarz:

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język