czwartek, 9 listopada 2017

36 Międzynarodowy Kongres i targi kosmetologiczne Lne z 4-5 11.2017




W weekend 4 - 5 listopada odbył się  36 Międzynarodowy Kongres i targi kosmetyczne.
Po raz kolejny uczestniczyłam w tym wydarzeniu. Było wiele interesujących tematów, ale nikt nie jest w stanie być na wszystkim, a szkoda. Wybrałam więc:
Panel trądzik, który składał się z dwóch części:
Trądzik: awaria systemów. Gdzie i jak szukać przyczyny? Kompleksowe podejście do problemu.
Trądzik - nowoczesne pilingi, mikronakłuwanie, wzmacnianie bariery. 

Następnie widziałam dwa pokazy makijażu: Marcina Szczepaniaka oraz Karli Powell:
Make -up z użyciem tłustych tekstur kosmetyków, efekt mokrej skóry i dekonsktrukcja. 
Złam zasady - kreatywne techniki w makijażu.



Zakupiłam sobie najnowszy numer pisma na listopad - grudzień:




Wkrótce recenzja na blogu czytaniezfilizankaherbaty.blogspot.com li









1 komentarz:

  1. Widziałam wiele reklam tych targów. Bardzo chciałam uczestniczyć, ale niestety nie udało się w tym roku. Może w przyszłym zawitam na konferencję. Uwielbiam takie spotkania!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język

Archiwum bloga