piątek, 27 października 2017

Których kosmetyków nie warto stosować?

Których kosmetyków nie warto używać?
Których kosmetyków nie warto używać? Nie będzie to artykuł o konkretnych markach. Skupię się na tych, które moim zdaniem są zbędne.

Dla każdego mogą to być inne kosmetyki. Niektórzy nie stosują podkładów do makijażu tylko kremy typu BB i zwykłe pielęgnacyjne. Inni nie lubią balsamów do ciała. Poniżej opiszę te, których ja nie posiadam w swojej kosmetyczce.
Suchy szampon
uważam, że zwykłym szamponem szybciej umyję włosy i wysuszę suszarką. W przypadku suchego trzeba spryskać włosy, a potem wyczesywać kosmetyk. Gdy ktoś ma krótką fryzurę może to być zaletą. Przy dłuższych zajmie więcej czasu.
Lakier do włosów
dobra szczotka i grzebień są świetne do ułożenia włosów. Lakier można stosować do okazyjnych fryzur. Tak samo piankę i żel. Ja nie stosuję żeby nie obciążać włosów. Wystarczy mi odżywka w sprayu.
Samoopalacz
mogą wystąpić po nich plamy i ja jak używałam to niestety z nie zbyt dobrym efektem. Wolę balsamy brązujące.
Konturówki do ust
wolę same szminki. Mimo że odcień tych kredek można sobie dopasować z wielu ja ich nie stosuję. Szminka bez nich lepiej się prezentuje na ustach.
Bronzer, róż do policzków
tymi kosmetykami trzeba umieć się posługiwać. Inaczej cały makijaż jest do zmycia.
Balsam pod prysznic
za dużo kombinowania z myciem innym żelem potem balsamem pod prysznic. Czasowo wychodzi na to samo co rozprowadzanie tradycyjnego kosmetyku.

Czego Ty nie stosujesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język

Archiwum bloga