niedziela, 6 listopada 2011

Kongres listopad 2011 - moja relacja

24 Międzynarodowy kongres i targi kosmetyczne lne&spa



W weekend 5-6 listopada 2011 wzięłam udział w kongresie lne&spa.

W sobotę byłam głównie na paznokciowych wykładach - pokazach, ponieważ już po przeczytaniu programu zaciekawiły mnie tematy.

Program możecie zobaczyć na stronie Lne (łatwo znaleźć w wyszukiwarce).

Sobota

Kontrolowana aktywacja klamry , jako warunek terapii ortonyksyjnej.

Bardzo wiele dowiedziałam się na temat klamer, które są zakładane na paznokcie. Świetnie zostały przedstawione na zdjęciach.

Podobał mi się również pokaz firmy Magnetic – przedstawienie nowych produktów na paznokciach. Wiele się dowiedziałam na temat tej firmy, bo wcześniej mało o niej słyszałam.

Bardzo ciekawy był też wykład - pokaz firmy LCN – rekonstrukcja paznokcia u stóp. Filmik i prezentacja na modelce.

Zdobienie akwarelowe na nowym kształcie  paznokci– widziałam prawie do końca. Zależało mi na tym żeby się dowiedzieć co to za nowy kształt paznokci. I się dowiedziałam. Zdobienia nie wdziałam, bo chciałam zdążyć na kawałek chociaż pokazu endermologii (firmy Polmax). Z kosmetycznych pokazów widziałam też pokaz firmy Nova2, Bandi,Italian Beauty, Chantarelle.

Podsumowując sobota by ła bardzo udana :)

Teraz kolej na niedzielę:

Niedziela

W niedzielę byłam tylko na jednym wykładzie na temat atopowego zapalenia skóry. Głównie było tam mówione o atopowym zapaleniu skóry u małych dzieci. Mimo to temat przydatny.

Podsumowując był to udany weekend edukacyjny :).

Tu mój dyplom uczestnictwa (pozostałe możecie zobaczyć klikając w link poniżej: (to już 9 w sumie kongres na którym byłam, ale dyplomów mam 8, bo za pierwszym razem nie wzięłam)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze o charakterze zbyt ogólnym, bez uzasadnienia, zawierające obraźliwe słownictwo będą usuwane.

Artykuł należy traktować informacyjnie. Nie może on zastąpić konsultacji z lekarzem dowolnej specjalizacji.

Nie zastąpi on także samodzielnego wyboru dobrych kosmetyków dostosowanych do cery, włosów, paznokci itp.

Kosmetyk u każdego działa inaczej. Blog służy do zorientowania się jak np wygląda lakier na paznokciach, jak prezentują się odcienie pomadek, cieni do powiek, farb do włosów i wszelkich innych kosmetyków. Ja polecam to, co sprawdziło się u mnie. Ty możesz wybrać inne wersje.



Licznik od początku bloga

Obserwatorzy

Tłumacz na wybrany język